Noname987
Benim oğlumda 5 ay 14 günlük. Aynı durumdayız. Uyusa bıle 10 dk da bir gözünü açıyor. Sürekli ağlıyor. Uykudan ağlayarak uyanıyordu Kuzum demem o ki ya diş ya gaz. Bizimki ara ara uykuda gazdan da ağlıyordu.
Her akşam 9 da duşa sokuyorum 10-15 dk hem tüm gazı çıkıyor hem mayışıyor. Duşa girip yattığından beri uykusunda ağlamayı kesti. uyuma düzeni seninkiyle aynıydı çözdüm. Djştan herhalde 10 da uyuyor 1 de ve 3 te mama yediriyorum. Sabah 9 da kalkıyor. Duş işini bi dene istersen üzme kendini büyüyecek bu günleri dahi çok özleyeceğiz 😔