Dorukunannesi03 gaz sorununu çözmeden anlamayacağız sanırım bunu, bazen çok gazı olduğunda memede kalmak istiyor hep günün kolik belli saatlerinde doktora sorduğunda normal demişti onun gibi bir şey olabilir mi canım, stres yapma sütüm yetmiyor deme yetiyor de bana doktor kilo almama sebebini bildiği halde mama önerdi geçici bi süre olduğunu bildiğimden istemedim çünkü kızım geçen haftalarda kilo alımı çok iyiydi gaz sorununu çözelim dedim, iyi gözlemle canım bebeğini 🙏🤗