beceriklianne42 İyi günler anneler yardıma ihtiyacım var oglum 18 günlük ilk basta gazını kendi çıkardı oglum ama su iki gündür cok gazlı kendini kasıyor kıpkırmızı oluyor aglarken . Önereceğiniz iyi gaz damlası var mı ?
aysegul_my beceriklianne42 relactaz bire bir diyebilirim kizim 1 haftalikken gece bi basliyodu çiglik ciğliga aglamaya sabaha kadar susmuyodu cocuk napiyosak durduramiyoduk biz bunu 4 gece çektik bi sekilde üzulüyoruzda abim bu damlayi önerdi eşim hemen aldi geldi gece verdim o kadar cabuk etki etmez diyodum o kadarmış o çocuk ondan sonra gece gündüz rahat uyudu ya
Efelar8 beceriklianne42 Bio gaia kullandım ben ama bebeğim kolikti ne denediysem olmadı kimyon suyu da denedim biraz rahatlatıyordu. Tatlı elma yağı da iyi diyorlar.
elaamomy beceriklianne42 damlalara 20. Gun baslanır Bıogaıa probiyotik kaka ve gaz ıcın ıyı sabahları veriyorum Sab sımplex aksamları gaz sancısına