Edo_yekta12 ah bunun bir de orjinalini denesen asla vazgeçemezsin . Carolina herrera good girl 🌸 sadece 3 şişe orjinal kullanabildim o da mesleğe ilk başladığım da 🤣 sonrası malum ekonomik şartlar derken bargellonun dolumunu keşfettim onu kullanmaya başladım orjinalden pek farkı yok sadece kalıcılığı daha az ama mükemmel