Bebeğim 3 ay 20 günlük rotas aşısı için geç mi kaldım yapabilir miyim pazartesi?
znmte1 .
znmte1 3 ve 5. Ayda yapılıyo zaten bncede geç değil yaptırabilirsin
znmte1 bu aşı yapılmalımı ebe tavsiye ettti ama doktora falan soramadım hiç
znmte1 yoo geç degil olabilir gidip alip yaptirin saglik ocagindaki ebeler yapiyolar