sezerckmom Yani ben oğlum için uzuluyorm tecrübeli anne varsa post açıp kalça usg soruyorm bir Allah’ın kulu cevap yazmıyor konu dedikodu cinsellik olunca elli kişi yazıyor nasl uygulama anlamadm ya kaç kere post actm bir kişi cevap vermedi…!!!
Yelda35 sezerckmom daha önceki postları incelediniz mi konunuzla ilgili belki başka postlarda vardır cevabı
simseklivekalpli sezerckmom konuşma olan postlar üste çıkıyor yeni açılanlar altta kalıyor. Nokta vs yorum yaparsanız kendi postunuza öne çıkar birileri görür. Bir de bilmiyorsa gören kişi girip yazmiyordur haliyle.
incinmissindedii sezerckmom ben genelde bilgim olmadığı postlara cevap vermiyorum ama böyle örnmli postlar görürsem post üstte kalsın diye yazarım genelde. Postunuzu görmedim hiç. Dediğiniz gibi çoğunlukla dedikodu olunca o postlar daha çok yukarıda kalıyo. Postunuzun altına sürekli yorum yapın ki üstte kalsın görünsün.
tuanamoms_07 sezerckmom şimdi okudum postunuzu kalça usg sonucunu elinize veriyorlar normalde keşke ısrarla isteseydiniz. Normal yazıyorsa iyileşmiştir. Siz yine de dikkat edin oturtmayın bez değiştirirken de yavaş ve nazik davranın.
sezerckmom tuanamoms_07 yani ben dün gittim doktora sanki palvik bandajini satılsın diye reklam gibi önüne koymuş önümdeki hastayada onu verdiler bebeğe takılacak dediler ben bir yanlışlık olduğunu dusunuyorm çünkü kalça usg normal yazıyor e nabizda eski sonuca baktı diye düşünüyorum tıp 1 kalça normal mi.sizce yoksa.sorunlumu
Gokceumay04 sezerckmom konu hakkinda bilgim olmadığı icin yardimci olamayacağım malesef ama ben daha önce cok kez sağlık emzirme ile ilgili post actim hic önemsenmedi pek yazan olmadi dun gece bir post actim gelin kaynana sorunu ile alakali 200 yorum oldu bu kadar ragbet göreceğini tahmin etmiyordum
Elfgrn sezerckmom Forumda pek çok post açılıyor annemiz. Bu sebeple postunuz aşağıda kalabiliyor. Postunuzun yukarıda kalması için yorum yaparak üstte tutabilirsiniz. Postunuz görülmediğinden veya o konu hakkında bilgisi olmadığından cevap almıyor olabilir. Konunuzu sol üç noktadan aratarak geçmişte açılmış post ve yorumlardan bilgi alabilirsiniz. İyi forumlar 🌼
tuanamoms_07 sezerckmom zaten altında açıklaması yazıyor usg sonuçlarında. Normal falan diye. Eğer yazmamışsa bence doktorunuzla tam iletişim sağlayın. Ben normal yazısını gördünüz diye düşündüm
Birdunyabircennetannesi sezerckmom Bilinmediği için olabilir Herkes kalça çıkıklığını bilmeyebilir Sağlık konusunda bilgisi olanlar yazıyor Ayrıca postunuzu yukarı çıkarmazsanız görülmez Kendiniz yorum atıp üste çıkarabilirsiniz