PrensesRavza
Ikimelekannesi_zz
benim bebeğim 8,5 aylık yürüdü. Ben 6 aylık bile yokken yere çömelip belinden tutarak adım attırıp yüreklendirdim hep. Tutunup kalkmaya başladıktan sonra sevdiği oyuncağını gösterip kendi adımlamasına destek oldum. Birkaç adım gerisinde durup kollarımı açarak kucak kucak diyordum gelmek istiyordu adım atıyordu. Böyle böyle tam 8,5 aylıktı bayağı adımlıyordu. Bir ayı bulmadı tamamen yürüdü. Her çocuk farklıdır tabiki ama biraz yüreklendirmenin faydalı olacağını düşünüyorum😊