Melek2845 Kahve tüketiminden dolayı bebeginde olumsuz durum yaşayan oldu mu? Ben uykusuzluktan kahveyi biraz fazla kacirmisim bugün bebegim hic uyumuyo ve surekli agliyo ondan dolayi olabilir mi yani o kadar yapar mi
Sevval2301 Melek2845 valla gebelikte de günde bir fincan içtim. Kızım şuan 6 ay 27 günlük bazen bir bazen iki bardak tüketiyorum tuketmedigim günlerle aynı. Uyumak istemiyorsa uyumuyor maalesef
Doruk20222 Olabilir ben kahve çok seviyordum hamileliğimde hiç içemedim doğumdan sonra da uyutmuyor şuan bebeğim 19 aylık emziriyorum geçen içtim gece boyu uyuyamadım bebeği de etkiliyor zor uykuya dalıyor
Melek2845 Doruk20222 ya normalde de cok sakin bi bebek degil ama bugün 10 dk dan fazla uyumadi uyanip uyanip uykusu oldugu icin agladi durdu. Bütün günüm cocuk uyutmaya calismakla gecti resmen
Kaymakliiball Yani hamileyken de içtim günde 2 bardak emziriyorum hala içiyorum bi etkisini görmedim ben bebeğe yaa normal uykusu da saatinde hep