zehra3301 Kızlar emziren anneler ton balığı yiyemezmis yeni öğrendim ton balıklı salata yedim çocuğumu etkiler mi bir de kaç saat sonra emzirmeliyin vücudumdan gitmesi için ne yapabilirim yardım edin lütfen bilgisi olan var mı
Hshsjshs zehra3301 kim demis onu yiyemez diye Allah askina ya napcekki ton baligi üzülmeyin hicc bisey olmaz ben yedim valla biseyde olmadi sukur ama icim rahat etsin diyosaniz bi doktora sorun bisey olmaz uzulmeyin
Minigim38 zehra3301 ilk defa duydum neden yenmiyormus ki ben yedım 15,5 aylık bebeğim hiç sorunda yaşamadım
slkmsncemile zehra3301 kim dedi bunu? Emzirirken dengeli beslenmek çok daha avantajlı. Balık yararlı bir şey.
One-life zehra3301 derin su balıklarında cıva olur o yüzden pek tavsiye edilmez ama bi sefer ve salata da yediyseniz birşey olucağını sanmıyorum yinede içinize sinmiyorsa ve bebeğiniz mama alıyorsa bu gece idare edin
zehra3301 Hshsjshs etrafımdakiler söyledi bende internete baktım canım öyle yazıyor doktorada sabah olmadan soramiyorum malesef ama sabaha kadar emzirmeden napcam ben mama mi versem ?
zehra3301 slkmsncemile balik evet yararlı ama ton balığı zararliymis civa içerdiği için öyle söyledi hemşire bir arkadasm söyledi ben de o yüzden korktum da sizlerede danismak istedim
lamiakus Canım sakin ol panik yapma. Evet ton balıgı pek önerilmiyorda yani zehir içmedin sonucta altı üstü balık. Sürekli yersen olmaz bikere yedin diye bişe olmaz emzir cocugunu
zehra3301 lamiakus emzirme 24 saat dedi bir arkadasim canım o yüzden çok panikledim napcam şimdi nöbetçi eczaneden korkudan bu saatte mama almaya gönderdim eşimi
slkmsncemile zehra3301 ben her türlü balığı yiyorum. Hemşirelere de süt için 1 haftalık beslenme mi gösterdim, gayet güzel dediler.
Sinem61 zehra3301 evet pek tavsiye edilmiyir ama emzirmeyi kesecek kadar da değil. Emzirin çocuğunuzu bakmayin kimseye zehir değil çok fazla her gün her gün yerseniz o zaman sorun olur . Zaten süte geçen miktar azıcık
Deletedmom_89 zehra3301 dip balığı olduğundan civa içeriği yüksek olabiliyor evet ama arkadaşın çok abartmış zehir içmişsin gibi 24 saat emzirme ne demek? Ertesi gün hapında bile 8 saat emzirmemek gerekiyor. Arkadaşın saçmalamış. Dip balıkları bebeklere bile ayda 1-2 kez verilirse sorun olmuyor sadece tercih etmeyin diyorlar. Hiç bir şey olmaz emzir bebeğini.
Bebegim3535 zehra3301 her söylenene inanacaksaniz Allah kolaylık versin. Evet dip balıkları cival icerebilecegi için önerilmez ama bir kez yemekten vücudunuza nekadar civa gidebilir? Neticede kilo kilo yememissinizdir. Ayrıca diğer yediğiniz herşey organik mükemmel güvenilir mi ? Bukadar takmayın salın biraz rahat olun kendi psikolojiniz için