Eos Kızlar benim 1 tane bebek arbam 4 baby travel ve hiç beğenmiyorum hiç severekte almadım kayınvalidemin zoruyla aldım ve hiç beğenmiyorum üstelik alt sepetide yırtıldı ve her pazara gittiğimde hep alt sepete bişeyler koydukları için arabam şuan saki ön tekerleri ayrılacakmış gibi duruyor çok kötü duruyor sizce yenisini almalımıyım ve eşime nasıl söyleyebilirim bunu
Deletedmom104 Eos Yani kullanılabilir durumdaysa kullanırdım ben, şu an her şey çok pahalı zaten devamlı kullanacağım bir şey değil götürebildiği yere kadar götürürdüm. Aldırmak isteseydim de eşime elimde kalacak çocukla yolda kalıcam bi gün derdim
Minel-inannesi Eos bebisiniz büyümüş önümüz yaz panda bisikletlerden alın yada baston bebek arabalari cok kullanisli oluyo, bebek agirlastikca araba hafiflemeli😄
Eos Deletedmom104 kullanılabilir ama yani kötü gözüküyor yani birde galiba benim hevesim kaldı şu port bebe olan bebek arabalarında çoğuda bundan kaynaklı
Deletedmom104 Eos Port bebe dediğiniz travel olanlar heralde. Hayatınızın hatasını yaparsınız çok hantal ve kullanışsız. Bebeğiniz kaç aylık bu arada. Eğer uzun bir dönem kullanılcaksa yenileyin içinizde kalmasın
Eos mervemir- ve ilk bebeğim zaten çoğu şey hep heveslendimde olmadı bu yüzden de böyle düşünüyorum ama fikir almaya ihtiyacım var ne alsam hep görümcelerim kayınvalidem hep karıştı ne gerek var diye şimdi de kayınvalidemle ayrıldık artık hevesim olan herşeyi yapmak istiyorum ama gereksizde birşeyde almak istemiyorum
mervemir- Eos daha küçük olsaydı alın diyecektim ama bilemedim 2. Bebek düşünüyorsanız alın o zaman 😂
Eos Deletedmom104 yani ben kendimce şöyle söyleyeyim ben heryere bebek arabasıyla gidiyorum uzak yakın fark etmez bebek arabası olmasa hareket edemem çünkü bebeğimle yolda yürümek biraz zor etrafa ilgisi oldukça fazla ve ancak bebek arabasında zapt edebiliyorum yani eşim araba alıcak ama bana vermez kullanmam için çünkü işyeri uzak yani böyle düşünüyorum uzak bir yere gidecek olsam hep eşimi bekleyemem ve çok ayrı bir konu ama yürüyüş yapmayada bayılıyprum ama bebek olunca zor bebek arabası oldukça işimi kolaylaştırıyor
mervemir- Eos yani yinede sırf heves için almayın ya, bebeğiniz çok küçük değil aslında idare edilebilir gibi ama yinede uygun baston yada kabin alabilirsiniz
Eos Duygusaljelibon_ Ah hep iyi niyetimden öyle oldu ama şimdiki aklım olsaydı asla müsade etmezdim öyle kullanılmasına
Gizemlibirisi Ben sizin yerinizde olsam onu uygun bı fiyata satar, şık bir baston Bebek arabasi alırdım. Eşime de derdim bunu kullanamiyorum zor oluyo saticam,baston arabalar daha kullanışlı derdim.
Deletedmom104 Eos O zaman kabin boy tercih edin o dediğiniz 19 aylık bir çocuk için fazla kullanışsız olur. O zaman dediğim gibi yolda elimde kalacak yenisini alalım diyebilirsiniz direkt