Perasmom Arkadaşlar merhaba. Gerçekten çok memnun kaldığınız kazanlı ütü tavsiyelerinizi rica ediyorum.
sirinpatates Perasmom çok gereksiz buluyorum philipsin kendinden buharli ütüleri var adıni hatırlamıyorum mükemmel
MeetJoeBlack Perasmom kazanlı için yerim yoktu ama daha yeni philips aldım Azur 8000 serisi . Isıyı buharı kendisi ayarlıyor mis gibi sanki kendisi ütülüyor 🤗
Aliveannesi96 Perasmom ben her hafta deli dehşet ütü yaparım diyorsan simens kazanlı ütüm var güzel ama mesela bizde ütülü eşya trafiği çok olmuyor o yüzden o koca ütüyü çıkarmak bana çok zor geliyor onun yerine hafif bir ütüyü tercih ederim