Merhabalar bebeğimde şiddetli reflü şikayetiyle 9-10 aylıkken acil bir şekilde hacettepe gastroya gittik, reflüyü tetikleyenin kabız olduğu ortaya çıktı ve o günden beri her sabah 20 ml dulcosoft veriyoruz. Neredeyse 1 yıl oldu. Bebeğim kilo alamıyor ve ben bu ilaca bağlıyorum. Bizim gibi bunu yaşayanlar var mı? Yanlış mı yapıyoruz başka doktorlara da görünmeli miyiz?