Kızım 2 gün sonra beş aylık olacak. 3. Ayından sonra başlayan uyuyamama sorunumuz başladı. Son 2-3 haftadır gece uykuları resmen yok 🙄 5-10 dk bir kalkıyor. Aynı zamanda poposunda hiç geçmeyen bi pişiği var ne yapsam geçiremiyorum. Kantaron yağı, zeytin yağı, hindistan cevizi yağı, sık yıkama, popoyu açık bırakma, sudokrem, ve birçok pişik kremi… travazol kullanmadan geçmiyor 😞 kortizonlu diye kullanmak istemiyorum ama her defasında mecbur kalıyorum. Sivilce gibi derin pişikler asla geçmiyor yer etti sanki.. geceleri sürekli emmek istiyor. Özellikle geceleri çok huzursuz oluyor. Salyası arttı. Sürekli tükürüyor bide. Ağlarken kendini geriye atıyor. Kucağımdayken yüzünü omzuma sürtüyor sürekli. Bu anlattıklarımdan diş geliyor aklıma ama ağzında diş çıkarma belirtiside yok. En son doktor kontrolümüzde bu şikayetleri söylediğimde normal bir şeyi yok deyip gönderdiler. Bu durumu yaşayan var mı kızlar? Kızım niye böyle,artık düzelsin istiyorum 😞