Ben de yeni doğum yaptım sütüm vardı ama göğüs ucu yoktu uçla da emmek istemiyordu kalpte delik olunca da çabuk yorulup az emip uyuyordu, doğum kilosu da az olunca 20. Gün itibariyle mamaya geçtik sağımla devam ederken de üzüldüm sütüm kesildi şimdi mama içiyor sadece. Herkes bana da aynı şeyi söylüyor açıklama yapmıyorum ben öyle uygun gördüm diyorum biraz sultan Süleyman edasında olmak lazım yoksa herkes konuşur