Zelihanur Merhabalar diş teli tedavim bitti. Tedaviden sonra dişleri bozulanlar olmuş galiba. Sizlerin bozuldu mu? Bozulmaması için neler yapabiliriz
Zinnetnur Zelihanur yeni bitti tedavim şuan plak kullanıyorum dişlerim bozulmasın diye doktor retainer teli taktı dişlerimin arkasına. Plağı da doğru kullandıktan sonra bozulma olmaz dedi bakalım
Aselincimom Zelihanur valla benim bozuldu plağı düzenli takman gerekiyor ben de yapmadım onu üst dişim bi tanesi bozuldu
Nurce Zelihanur bende tel tedavisi gördüm benim doktorum rtainer takmıyordu teller çıktıktan sonra 3 ay gece gündüz 3 ayda sadece geceleri 6 ay plak taktım çok düzenli kullandım hiç bozulma olmadı
Zelihanur Zinnetnur rteaner çıkaracak mı doktorunuz benim ki çıkarmıyorum diyor öyle duracakmis durduğu kadar. Plak bir yıl kullanılacak mis aşırı rahatsız ediyor o da 😓
Zinnetnur Zelihanur 2 yıl en az kalması lazım dedi retainer için daha uzun kalması daha iyi olur dedi kalabildiği kadar kalsın dedi yani . Plak beni de zorluyor . Sürekli bir şey yerken çıkarıp takmak gerçekten zor bakımı ayrı zor bazen takmıyorum ama elimden geleni yapıyorum 😅
Prensescilek Zelihanur ben üniversitedeyken takmıştım ve telden sonra 1 sene damaklık taktım benim ki bozulmadı ama çok dikkat ettim .
NISAA127 Bende diş teli kullanıyorum alt arka dişimi çekiceklerdi doktor o yerin kapanacağını söyledi fakat çekildikten sonra baktığımda baya boşluk var kapanması bana göre imkansız geliyor ama doktor kapanır demisti sizce doktorun dediği mi olur 🥺
Kubra381 Zelihanur bende diş teli tedavisi gördüm teller çıkınca plak kullandım 6 ay. şuan talt ve üst dişlerimin arkasında tel var 5 yıl kalacak dedi doktorum Çok şükür dişlerimde bozulma olmadı benim
ipekveraa Zelihanur benim bozuldu. Ama arkaya taktıkları tel kopmuş farkında olmamışım. Boşluk vardı. Oraya doğru kaydılar. Üst ön dişim tam ortadan açıldı arası. Şimdi plak tedavisi uygulanıyor. Her hafta yeni plak veriyorlar. 14 hafta sonra bitecek. O boşluğu dolduracağım implant ya da köprü vs.ile.yoksa yine kayacak.