Zynpppppppp Merhabalar bebeğim 2 ay 10 günlük çoğunluk anne sütü veriyorum ama arada mama da yapıyorum mamayı yaptığım gibi yemiyor bazen 1 2 saat sonra mamayı tekrar ısıtıp mi veriyorsunuz yoksaa yeni mi hazırlıyorsunuz ?
elmalikurabiye Zynpppppppp max yarim saar durmali mama. Az hazirlayin. Ictigi kadar verin gerisi cop oluyor. Osterse birdaha hazirlarsiniz
Umay_19 Zynpppppppp ben bebelac kullanıyorum müşteri hizmetlerini aramıştım mama hazırlandıktan sonra 1 saat içinde tüketilmesi gerekir denmişti:)
Ikrazumra19 Zynpppppppp mama isitilmaz zehirler Allah korusun yenisini yapiyorum emzirdikten hemen sonra degilde mesela 1 saat sonra filan mama verin
elmalikurabiye Arzu8555 sut bile 4 saat beklese disarida bozulur. Mama icin cok uzun bi sure Allah korusun problem olusturabilir.
elmalikurabiye Zynpppppppp nacizane tavsiyem. Sutunuz yetiyorsa mama isine hic girmeyin. Icmiyorsa toktur zaten. Cisli bez sayisi da yeterliyse neden mama?
Zynpppppppp elmalikurabiye bazen emiyor güzel bazen emmek istemiyor mama verince alıyor doymuyor mu diye korkuyorum açıkçası o yüzden mama veriyorum arada çişli bez bazen 4 5 kere alıyorum
Rbia Zynpppppppp mamanın bekleme süresi 1 saatdir canım 1 saati geçen mama verilmez sıcak suyun içine biberonu koyup ılıta bilirsin
elmalikurabiye Zynpppppppp meme reddi yasayabilirsiniz. Agladigimda biberon geliyir oh rahat diye dusunebilir. Cisli bez sayisi iyi. Emzirirken agladiginda gogsunuzu sıkin. Sut yoksa yapacak bisey yok ama sut geliyorsa israrla emzirin. Ayakta emzirin. Gezerek emzirin. Muzik esliginde emzirin. Sutunuz varsa emzirin. Gecici atak donemlerinden birisidir dert etmeyin.
Saraa Zynpppppppp ben her seferinde yeni yapıyorum mama en fazla yarım saat sonra verilir daha sonra verilmezmis siz yinede taze verin daha iyidir 😊
Small_lion @Arzu8555 doktorunuzun doktor olduğuna eminmisiniz?hayır yani bebeklerin yeme saat aralığı 3-4saatten mamayı üreten firma her mama saatinde yenisini hazırlayın buzdolabına koymayın ısıtmayın yazarken doktorunuz bu sekilde nasıl yanlış bilgi verebilir