Herkese iyi akşamlar bebeğim 4 ay 11 günlük ama bir haftadır kaka sorunu yaşıyoruz 3. Gün olucak kakasını yapmadı fakat kabızda değil fazlasıyla ıkınması var suratı falan da baya kızarıyor ama kakasını yaptığında kabız şeklinde değil koyu yeşil ve normal sıvı halinde sadece de emziriyorum acaba doymadığı için mi yoksa başka sebeplerden mi yapamıyo başına gelen varsa yardımcı olabilir mi