coffeewithgummastic Kullanan var mı arkadaşlar? Sevgililer günü için almayı düşünüyorum. Memnun kaldığınız/kalmadigiz ürünler varsa paylaşır mısınız?
Misracalik coffeewithgummastic dyson airwapım var kalın teli ve gur saclarım sizin saçınız boyleyse kesinlikle tavsiye ederim
yavrupotuncek coffeewithgummastic asla ise yaramiyo almanızı da hiç önermem gram şekil vermiyo iki saatte fön makinesiyle kurutuyo diğer parçaları da dediğim gibi asla ise yaramiyo
yavrupotuncek coffeewithgummastic bitek Dyson marka var o da çok pahalı diğer markalar beş kuruş etmez
Hande12345 coffeewithgummastic braun olanı denedim bir işe yaramadı. Tek başına yetmez düzleştirici ile desteklemek gerekiyor kesinlikle.
coffeewithgummastic Misracalik evet kalın telli ve gür. Dyson da çok pahalı ama 😞😭 teşekkür ederim öneriniz için.🙏🏻
akgununannesi yavrupotuncek kesinlikle katiliyorum bir hevesle almıştım saçım kıvırcık ve dalgamı gram işine yaramıyor duzlestirip dalgalandırıyorum dalga 1 saat sürmeden gidiyor
coffeewithgummastic yavrupotuncek teşekkür ederim. Evet Dyson da çok pahalı. Benim de umudum belki muadillerinden işe yarar birşeyler vardır diye ama bakalım.
coffeewithgummastic arzu343437 evet Arzum volume pro aldım. İş görüyor ama son 2 aydır 1. Kademe düğmesi çalışmıyor.
kckkz- coffeewithgummastic ben şu en ucuz olan var ya onu aldım sırf meraktan benim saçım düz ve az benim işimi gordu 😁
Ballikizim99 coffeewithgummastic eşim philipsinkini almıştı tarak gibi hava üflüyor ama hiç beğenmedim eşim kullanıyor
cihangirgozde arzum kullanıyorum çok memnunum her gün kuaför fönüyle geziyorum 5 6 dk sürmüyor şekil vermek