Herkese merhaba
1.5 yaşında kızım yemekleri bazen ilk bazende bir kac kaşık sonra ağzında beklemeye başlıyor.
Zorlamiyorum, ekran da acmiyorum olabildiğince oyunla idare ediyoruz yedirmek için. Ama özellikle sabah kahvaltilari artık eziyet oldu okadar uzun sürüyor ki.
Yaşayan varmı ne yapmak gerek 🫢