İlk doğduğunda 22 gün hastanede kaldı orada maalesef biberona alismisti sonra çıkınca emmek istemedi 30 günlükken eds yi gördüm kendim eds sistemini kurdum gayet güzeldi eds olmadan da emiyordu memeyi bırakacağını anladığım da hemen edsyi yapiyordum bu şekilde beslendi günde 50 60 gr alıyordu 2 ay 14 günlükken rsv oldu Biberon bile kabul etmedi 11 gün hastane de kaldık korkudan hiç beslenemez diye Biberon vermiştim iyi kötü tekrar edsye alıştırdım ama eds olmadan maalesef meme istemiyor direkt Mama insin istiyor kilo alsın toparlasin diye o şekilde alıştırdım Mama miktarını artırdım ne yapacağım şimdi bilmiyorum ne zamana kadar eds ile besleyebilirim Mamayi artırırsam sütüm azalır diye de korkuyorum şuan 3 aylık akıl verin nasıl ilerlesem eds ile cok uzun süre besleyebilir miyim ama sanırım eds 3 aydan büyük bebekler de olmazmış