3boysmom_ benimki sadece emiyor. Ama 9 bucuktan 12 ye kadar dayanıyor. Gündüz ve gece hep memede durmak istiyor. Ama akşam saat 7 den sonra 2 2 buçuk saat bekliyor meme için. Emzirip hemen uyuyorum. Sonra uyanınca gece boyu yine memedeyiz. Ben size gündüz rutinimizden bahsedeyim belki fikir olur. Sabah o 12 ye kadar uyurken hemen çocuklara kahvaltı yaptırıyorum bulaşıkları halledip. Sonra hemen yemeği yapıyorum. Sonra bebeğim uyanıyor. Kucağıma aliyorum tek elimle evi topluyorum, supururken süpürge sesinde durduğu için pusete koyuyorum. Sonra Vileda yaparken tekrar kucağa alıp tek elimle yer siliyorum. Çamaşırları da tek elimle evin içinde camasirliga asıyorum. Bebeği emzirirken de alttan yastıkla destekleyip çamaşırları katliyorum. Sonra yine tek elimde bebek çamaşırları yerleştiriyorum. O sırada çocukların yemek saati geliyor, yine bir elimde bebeğim, yemeği hazırlıyorum. Sonra yine tek elle bulaşık yerleştirme🤦 (artık tek elim varmış gibi varsayarak yaşıyorum😂) banyo tuvalet yikayacagim zaman antreye koyup çeşmeyi sonuna kadar açıyorum su sesinde duruyor 10 dakika kadar o sürede bitirmeye çalışıyorum. Evim sobalı olduğu için her gün süpürge ve Vileda şart o beni çok zorluyor. Sonra yine tek elimde bebek, çocuklarla oyun oynuyoruz, etkinlik yapıyoruz. Bu şekilde yetisebiliyorum anca. Diğer türlü çocuklarla asla ilgilenemem çünkü bende