must Emzirirken saç boyayanlar oldu mu ben dip de dahil açtırıp boyattım 1 aylıkken ve 3 aylıkken zararlı diyen de var zararsız diyende iki kez boyamaktan bi zarar olur mu ileride sizce
Ahsenduru111 must doğumdan 5 ay sonra boyadım bir sorun yaşamadım hamileyken de doktor onaylı boyadım
must Benim kendi doktorum dahil danıştığım doktorlar sorun olmaz dedi çok sağlıkçı ve diyetisyende sordum korkma süte geçmez yediğin içtiğin geçer dediler ki çevremde boyatan da çok onlarda sorun yaşamamış bişey olmaz inşallah