Doğum yapalı 3 ay 10gun oldu arkadaslar sezaryen doğum yaptım ama akıntım hala kesilmedi az az kanamam geliyor kahve ve koyu sarı renklerde doktora gittim doktorum hiç biseyin yok diyor eşimle kardeş gibi olduk artık ne yapabilirim yardımcı olun lütfen 😢