Doğumdan yaklaşık 20 gün sonra falan silikon Göğüs ucu kullandığım için sütüm kesilme derecesine geldi doktorum promalt yeşil olandan iç dedi bir de ekstra süt artırıcı bir liste verdi bana. Kampanyalı olduğu için 24lü almıştım promaltı, sütüm artsın diye biraz da yedim tabii. Sonuç evet sütüm arttı malt içeceğin faydası oldu ama doğumdan hemen sonra verdiğim 6 kiloyu geri aldım. Bebeğim için değdi tabi ki yine aynı durumu yaşasam yine alır içerim