tomvejerry Kediperest bende surda duriyim az kaldı ramazana da hayırlısıyla tutsammi tutmasammi tutabilir miyim diye düşünüyorum
ftmnr1523 Kediperest bebeğiniz ne kadarlık? Benimki 13 aylık olacak. Ben tutmayı düşünüyorum. Birkaç gün deneyeyim en azından diyorum. Baktım sorun olacak bırakacağım.
Efnanalyaveannesi12 Kediperest ramazan girince kızım iki buçuk aylık olmuş oluyor daha küçük o yüzden tutmayı düşünmüyorum bu sene Rabbim ömür veririse seneye tutar inşaallah ❤️
Deletedmom_110 Kediperest ben kendimi deniyorum gün için de de yediğim içtiğim halde çok sütüm yok ben tutmayı düşünüyorum inş 13 aylık oğlum sadece beni dusundurennn enerjim nasıl kalacak Allah yardım eder ya 🥱
Rojdaa Benim naçizane tavsiyem eğer bebeğiniz ek gıdaya başladıysa tutabilirsiniz akşam bol su içmek kaydıyla tabi ki böylece sütünüz de azalma da olmaz inşallah
ftmnr1523 Kediperest birazcık küçük. İsterseniz ilk günler deneyin. Baktınız etkileniyor tutmazsiniz sonrasında. Ama bir yaş altı olsa ben tutmazdim sanırım.
Feridece28 Kediperest geçen sene bebeğim 6 aylıktı tutmadım. Rabbim böyle bir kolaylık sağkamışken riske atmadım. Bu sene çocuğunlukla yemek yediği için tutacağım. Riske atmayın bence