Kızlar merhaba bugün 7. Gün tuvalet eğitimimizin 2 yas 9 günlük
Bezini çıkarmamizin sebebi ise birkaç gün annen pıtışım kaşınıyor dedi ve bez takmak istemedi bende zaten bezi çıkarmayı düşünüyordum dedim çıkarayım ilk gün sadece 2 defa altına kaçırdı ama hep götürdüm tuvalete sorunca anne çis var anne diyor gece bez bakmamıştım gece ıslanmadan uyandı
- gün de aynı sekilde 1 defa kaçırdı gece bez taktım yine Kuru uyandık
- Gün kesinlikle tuvalete oturmak istemedi ben götürmek isteyince ağladı çok direndi güzellikle anlattım alkış yaptık ödüllendirdim ama yok yine oturmak istemedi
- Gün tekrar 3-4 defa altına kaçırdı ama oyunlarla tuttum götürdüm tuvalete
- Gün kesinlikle söylemek yok dışarı çıktığımızda altına kaçırmak yok ama eve gelince çis geldi demek yok direk altına yapiyor ve bu dan rahatsız olmuyor arada söylüyor anne çis yaptım diyor ama 1-2 defa belki
- Gün 2 defa altına kaçırdı 1 defa kaka yaptı ama anne bak bol yaptım bezi çıkar dedi neyse anlattım tekrar ama yine çis kaka geldi demedi
Kendi kendine uyuyakaldi bu sefer ağlayarak uyandı karnını gösterdi çişini yaptı süt istedi süt içti takrar uyudu ve tekrar kuru kalktı bugün keisnlikle çis söylemek yok ben götürürsem yapiyor goturmezsem altına yapiyor kaka bugün hiç yapmadı güzellikle anlatıyorum ama tabi arada tahammulde kesintiler olabiliyir arada lazimliktan çok klozete oturmak istiyor çocuk için olanlardan sipariş verdim tabureli hanuz gelmedi ama onu bekliyorum faydası olur belki kızlar tecrübeli olanlar yardım lütfen nasıl alistirdiniz ne kadar sürede alistirdiniz nasıl bir yol izlediniz anlatırsanız sevinirim teşekkürler şimdiden