Oglum artık 5.5 aylık oldu bastan beri mama ile beslenıyordu doktor bu ay yogurt ver dedi.İçine azcık organık pekmez+muz veye elma,havuc suyu,elma suyu ver dedi.Şimdi yavas yavas mamaya öğğ die öğürüp yogurt tarzı seyler yemek ıstıyor.Böyle durumla karsılasan var mı?Bugun de dıskısında siyah ipliksi seyler cıktı ama hareketsiz.Muzdan oluyormus sanırım aklım cıktı.