Zeliha0606 Merhaba anneler 35 günlük kızım var. Normalde göğüslerim taş gibi olur damarları agrırıdı. 3 gundur yumuşacık göğüslerim bol su içiyorum incir yiyorum ama eskisi gibi şişmiyor çok üzülüyorum memeden kesilecek diye size ne yapmalıyım
Mervetsbk Zeliha0606 boş değildir göğsünüz sür vardır.doğumdan bir süre sonra göğüsler terbiye olur yumuşar o baştaki sertlik gider dert ermeyin bol bol emzirin
Fatmaugurdoku Zeliha0606 stres yapacak bi şey Yok canım bi zaman sonra göğüsler kendını terbıye edermıs şişmese bıle bebegıne yetecek kadar sütün olacaktır memeni bosaltana kadar emzir ve bol su içmeyi unutma :))
deletedmom173 Zeliha0606 allah aşkına şişmeyen göğüste süt olmadığını sizden duydum aksine sizin göğsünüzde süt vardır canım. Üzülmeyin süt artırmak için günde bir maden suyu bebeğiniz doymasa zaten ağlar böyle kötü şeyler düşünmeyin
Merrcimek Ben de aynı senin gibiyim 35 günlük bebeğim ve bana da yumuşamış gb geliyor. Bebeğimin ağzına bakıyorum kenarlarından sütü görüyorum. Sanırım dedikleri gb terbiye oluyor. Stres yapma moral çok önemli