Bebeğim şuan 36 günlük, 30 günlük olana kadar şehir hastanesinde yenidoğan polikliniği baktı. Aylık kontrollere de gitmek istiyorum daha önce giden var mı? Herhangi bir rahatsızlığı olmadan randevu alıp aylık kontrole gidebilir miyim? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim