eflintuba Merhabalar bebeğim 2 ay 20 günlük mama destekli emziriyorum ve aptamil veriyordum kakasında sümüklenme oldugu için doktora gittim sür ve süt ütünlerine alerjisi olabileceğini soyleyip bize aptamilin raporla verilen mamasını önerdi bide bağırsak temizliği için damla verdi iki gündür mamadan veriyorum ama bebeğim mamayı içmiyor cunku kokusu bile çok kötü ayrıca bu sabahda kakası yeşil cıvık geldi böyle bi sorunla mücadele eden varmı beni aydınlatabilirmi mamayı içmesi için ne yapmalıyım siz ne kullandınız ve kakası suan normal mi bende bu gıdaları tüketmem yasak oldugundan sütüm azaldı çok üzülüyorum çocuğumun kilosu düştü
Gunes1723 Bizimde alerjimiz var şimdilik mama kullanmıyoruz ama bence sen bol su tüket ve ebatlar damla artı havuç öneririm baya süt yapıyor , mamayada bildiğim kadarıyla vanilya falan koyuyorlar ama emin değilimdir