Andromedauzay doğumdan sonra hastanede çok olmuştu bende bebeğimi çok fazla tutamıyordum güçüm kalmıyordu
Kansızlıktan demişti doktorumuz ve kan takviye ettiler iki tüp
İki gündür azar azar tekrarlamaya başladı gitcem doktora
Herşeyin başı vitamin eksiği kansızlık
Sizde gidip bir baktırın derim
Çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin inşallah