melegm meta1 inşallah üç aylık olunca bizimki de geçer yaa ben tek baktığım için uyumadığı zmaan çok zorlanıyorum ne kahvaltı yapabiliyorum ne akşam yemeği bişey yemeyince süt de olmuyor 😥
meta1 melegm bende ailelerden uzaktayım sabahtan akşama kadar yemek yiyemiyordum günlerce duş alamıyordum çok zordu şimdi biraz daha rahatım gaz çıkartmayı öğrenince rahatlıyorlar