kyaaelf mık dese yanında olmuşsunuz zaten bunun neresi öğrenilmiş çaresizlik? alakası yok içiniz rahat olsun lütfen. benim de 3 ay 23 günlük bi oğlum var, bu zamana kadar hiç boşver ağlasın demedim her ağladığında yanına koştum kucağıma aldım sakinleştirdim ve uyuttum. Şimdi yeni yeni dönmeye başladı, 2 gündür sağına dönüp kendi kendine uyuyor. Şimdi bu çocuk öğrenilmiş çaresizlikten dolayı mı uyuyor allah aşkına 😂