Damlanurrr Çarşamba başladım diyetisyenime.8 kilo vermem gerekli ama ağır derecede demir depolarim boş şuan bir yandan onun tedavisini görüyorum bir yandan da ek diyetisyenimin almamı istediği d vit. Ve magnezyum takviyesi kullanıyorum. Spor hususunda evdeyken Leslie yapıyorum güzel havalarda yürüyüş
evde kahvaltı öğlen yemeği ikindi de atirstirmalik akşam yemeği ve son kapanış öğünüm var. Yoğun bir kansızlığım söz konusu olduğundan yeşil çay neskafe siyah çay yasak sadece gün içinde yeşil çay olmayan meyve çayları tüketibiliyorum fazla şekilde süt ve süt ürünleri tuketmem yasak yine kansızlık yüzünden ancak sabah kahvaltıda ince 1 dilim peynir ve öğlen yemegimde yarım kase yoğurt ya da 1 bardak ayranım var. Günde de 2,2.5 litre suyum yine Ayın 20sinde randevum bakalım artık kaç kilo gidecek