Kızlar merhaba. Salı akşamı sol kulağıma bir anda ağrı girdi sonra boğazım çok ağrımaya başladı ve üşüme geldi derken gecesine ateş içindeydim. Çarşamba perşembe cuma ve bugün cumartesi hala yatıyorum berbatım. Dün aile hekimime gittim muayene etti büyük ihtimal influenza a olmuşsun dedi hastaneye gidip test yaptırmanın anlamı yok dedi çok kalabalık dedi ateşim 39-40 civarında 37 ye düşüyo tekrar çıkıyo falan böyle bi döngünün içindeyim. Boğazlarım aşırı ağrıyor öksürük çok fena. Kaç gündür çekiyorum.
Oğlum 22 aylık şimdi baktık onun da ateşi 38 e çıktı ve öksürmeye başladı 😔 önerileriniz ne olur oğlum için napabilirim calpol verdim saat 20.30 da ama düşmedi üstünü çıkardık çıtçıtlı atletiyle duruyor napıcam hiç bilemedim ben zaten berbatım eşim oğlumun yanında ben ayrı odadayım. Napalım sizce acile götürsek çok kalabalık ve ne verirler bilemedim kafam allak bullak başından geçen var mı