Bencede beyza çok haklı. Tek kaynak siz olduğunuz için yeteri miktarda besin alamaz bebiş. Benim oğlum 17 aylık olacak ramazanda ben hala emziriyorum iki saat su içmezsem hemen sütümde fark ediyor. Bilerek yaptığımız bişey değil sonuçta Allah anlayışlı ve merhametlidir günahı olmaz diye düşünüyorum