Kızlar 6 aylık bebeğim 3 buçuk aylıkken denemeye başladı 6 aylık emeklemeye çalışıyor çok enerjik kendini sürekli döndürüyor sürekli hareket halinde sürekli mız mız ağlıyo gerinip attırıyor kucağımdan bile kendini hiperaktivite olduğunu ya da otizm olabilir mi diye şüphe ediyorum lütfen yazarmısınız