Deletedmom_100 Fanı açık kalmış sıcaklık derecesi kapalı 4 saattir mortingen şitrayzee elektrik faturama ne kadar yansır sizce?
pasaklisinkukuli Deletedmom_100 dur eşime sordum şimdi elektrik mühendisi bi ampül kadar harcar diyor bi odanın ılıgını dört saat açık unutmuş gibi düşünsün dedi