Ydln Selam kızlar Dün influenza pozitif olduğumuzu öğrendik oğlum 16 aylık 38,5 ateşi geçerse paranox kullan demişti hocamız ama miktarını söylemedi yazdım daha görmedi tam fitil verebiliyor muyum
Sese Ydln bizde şuan öyleyiz 1 yaşına yeni girdi oğlum ateş öksürük burun akıntısı geniz akıntısı ne varsa hepsi mevcut uyutmuyor üstelik ikinci defa yakalandık ama ilkte ateş yoktu :(
ebebe Ydln bizim doktorumuz hep fitil öneriyor kızım 4 aylık 6.5 kilo biz tam fitil kullanabiliyoruz siz de kullanabilirsiniz yani :)
nanelisekerr_ Ydln dahaaa 24 günlük bebeğim de pozitif di.. Bugün taburcu olduk, geçmiş olsun ciddi salgın var herkes de dikkat etsin inşallah.
Ydln Dün hastane serum ateşlenme derken haliyle çok yoruldu ama bugün sürekli uyumak istiyor yaşayan var mı nolur bi bakın
KubraZey Ydln Geçmiş olsun bizde geçen hafta geçirdik uyku hali çok yapıyor iştahsızlık dirençli ateş bizim ateşimiz çok şükür 2 gün sürdü ama fitil vermedi doktorumuz sadece şurup
Ydln KubraZey çok korktum fitilden dolayı mı diye Hem şurup hem fitil verdi bizim ki bugün ikinci günümüz çok inatcı bir ateş
KubraZey Ydln inşallah kıza zamanda geçer çok zor evet sonra ateş yerini öksürüğe alıyor buhar verirsiniz
KubraZey Sese çok hafif oldu bunlar endişelenmeyin ilaçlarını düzenli kullandıktan sonra hafif geçiyor inşallah