_mmom ben de eğitim fk mezunuyum. Kimya öğretmeniyim. 2023’e girdim. Akşam 8de kızımı uyutuyordum. Gece 12-1 e kadar ders çalışıyordum. Son iki ay kayınvalidemlerle kaldım görümcemle beraber ilgilendiler kızımla. Alan çok önemli. Ben önce gkgy eğitimi hallettim hemen ardından son iki ay sadece alan çalıştım diğerlerinden de deneme çözdüm. Şimdi atama takvimini bekliyorum. Biraz sınırdayım atanamazsam tekrar çalışacağım. Çok zor ve yorucu bi süreç allah yardımcınız olsun. Bir de yemek yaparken mutfağı toplarken genel tekrar videolarını dinliyordum. Kızımın gündüz uykusunda da aynı şekilde video izliyordum. Her dersten bi not çıkartmıştım çok önemli yerleri. Eğer çok vaktınız yoksa genel tekrar notları oluyor benim hocamın falan onları alın okuyun altını çizin. Piyasadaki yayınlardan soru çözmeniz artı sağlar ama önemli olan çıkmış sorular. Hiç yoktan çıkmış soruları çözüp iyi analiz yapsanız bile çok şey katar size