mucizem10 Egenin_pamugu 5 aylıkken başladı şuan 10 aylik pek ihtiyaç duymuyorum yürümüyor ama emekledigi için heryere gidiyor
pasaklisinkukuli Egenin_pamugu bindirmeyin lütfen cogu ülkede yasak olan bir şeyi kullanmayon ev kazalarına yüreme ve omirilik sorunlarına neden oluyor yürüme arkadaşı alın lütfen
Sekeroglannn Egenin_pamugu Ayakları yere yetişmediği için 7. ayın sonunda bindirdim. 8. ayın sonunda da emeklemeye başladığı için örümcek öyle kaldı.Hareketleri kısıtlandığı için binmek istemedi🙂