Merhaba hanımlar bebeğimin 4. Ayı yeni bitti 5. Aya gireli 2 gün oluyo ama son 1 aydır her yatırdıgımda ıkınıyo uykuya gecçince ıkınması duruyo gazını yaptırıyorum damlasını veriyorum uyutmadan önce yada geceleri uyandığında ıkınmıyo sadece gündüzleri yatarken yapıyo bunu 🤦🏻♀️ diyorum acaba bir yerimi ağırıyo fön makinesi sesi açar açmaz ıkınmıyo susuyo . Sizinde başınıza böyle birşey geldimi? Kendiğinden geçer mi? 🥺