Birbahargunu Kızlar dün rota aşısı oldu bugün akşam kusma başladı 3 kere kustu avuç dolusu böyle yan etki olur mu kusma yaşayan var miydi
churchil Birbahargunu kızımda olmadı öyle bişey. Ebeye sorduğumda genel olarak rota yan etki yapmaz demişti. Ben ishal olabilir diye duydum sadece
Deletedmom_89 Birbahargunu dünkü aşının etkisi bugün çıkar mı sanmıyorum bence başka bir sebebi vardır
Birbahargunu Deletedmom_89 bilmiyorum birden kusma başladı ishal yok bana da ishal olabilir dedi doktor. Normal zamanda hiç olmazdi kusması o yüzden aşıdan mi acaba dedim bir de çok fazla kusuyor
Deletedmom_89 Birbahargunu midesi bozulmuş falan olabilir bence bi acile götürün çok kusuyorsa susuz kalır Allah korusun bir serum versinler
Birbahargunu Deletedmom_89 uzun süre karın üstü yattı uyumuş eşimin göğsünde uykudan uyanınca başladı kusma acaba karın üstü yatınca kusma olur mu ki ilk bebeğim hiç bilmiyorum çok korktum tekrar kusarsa götüreceğim hemen
Deletedmom_89 Birbahargunu sanmıyorum 3 kere üst üste bu kadar olmaz. Biz ilk ek gıdaya geçtiğimizde ben biraz karıştırıp vermiştim yemeğini o zaman dokunmuştu mesela üst üste o kadar kustu ki artık öğürüyordu ama kusamıyordu. Tabi ben ikinci kusmadan sonra doktorunu aradım hemen bi kez daha kusarsa getir demişti hemen götürdüm. Bana demişti ki bebek kustukça vücutta bir hormon salgılanır o salgılanan hormon da tekrar kusmasına sebep olurmuş bebeklerde yani bu bir döngü haline gelir ve bebeği çok halsiz bırakırmış. Bence siz beklemeden götürün bir serum versinler.
Tgkaneses Rota aşısı yan etkilerine çok fazla hakim değilim Ama bence yine de kusma yan etki olarak gerçekleşmiş Olabilir Sonuç olarak vücuda hastalık giriş yapıyor ve her bebekte ayrı tepki ortaya çıkabilir Bence götürüp muayene ettirin
Birbahargunu Deletedmom_89 şu an uyuyor bir de 2 aylık sütten başka bir şey içmiyor birden olunca ben de korktum doktora yazdım zaten ona göre götüreceğim teşekkür ederim inşallah bir daha olmaz