2 gün önce 2 yaşına girdik ama bikaç haftadır çok eziyet ediyor gündüzleri bana akşamları babası gelince babasına yapıyor gittiğimiz yerde durmuyor eve gidelim diye 5 dk anca durabiliyoruz sürekli ağlamalar kucak istemeler gece geç uyuması her dediğini yaptırmaya çalışıyor artık dayanılmaz hal alıyor 1 hafta teyzesine bıraktık orada hiç bize yaptıklarını yapmamış dün akşam teyzesinden aldık geldik bugün yine aynı şeyleri yapıyor 2 yaş sendromu mu ne bilemiyorum ne zamana kadar böyle devam edecek