viyanyvz Hanımlar bebeğim 4 aylık ne vakit dokunsam çorabı hafif nemli oluyor Ayakları terliyor normal mi
demirel06 viyanyvz benim bebeğimde öyle ama küçük olduğu için şimdilik dert etmedim ama aklımda doktora soracağım bende ama yinede Allah daha büyük dert vermesin buluruz bi çaresini ☺️
Bebegimm1 viyanyvz terliyorsa çıkarın demek ki cok sıcak tutuyor çorabı ben ev buz gibi değilse çorap evde hiç giydirmezdim genelde dışarı çıkarken giydirirm ortam sıcaksa ekstra corap giyerse terliyor ayakları çnkü
viyanyvz demirel06 tabi canim öyle Merak ettim bende bakalım belki başka anneler yazar var mıdır öyle
demirel06 viyanyvz illaki vardır acaba ter bezleri hızlı mı çalışıyor bizim bebeklerin ev sıcaklığını da kontrol ederim hep 22-23 çok yükselmiyor
Bebegimm1 viyanyvz sürekli kapalı kaldıgı içindir odanın ısısı iyiyse ayakları ısınır biraz bekleyin hem hava alsın sürekli kapalı kaldıgı için kokuda yapar
semakaya2525 viyanyvz merhaba geçti mi acaba benim bebeğimin de öyle aşırı nemli sürekli çorap değiştiriyorum ayaklarını birbirine çok sürtüyor sürtüyor birbirine