sevcanozdemir 2 aylık oğlum suçiçeği oldu vücudunda su kabarcıkları var bugün doktoruna götürdük 1 hafta sürer dedi nereden kimden bulaştığını bilmiyoruz ama hiç ateş iştahsızlık olmadı sizin de küçük bebeğiniz suçiçeği oldu mu n’aptınız
Ipek222 sevcanozdemir siz bol bol su için sütünüz bol olsun bol bol emzirin tek ihtiyacı sütünüzdeki antikorlar hemen iyileşir inşallah minik
brnrkn çok geçmiş olsunn. benimde bebeğim iki aylık malesef bizde nerden geçtiğini bilmiyoruz ama korona oldu.. Allah hepimizin evlatlarına şifa versin