canmcocuklar bana şey garip geliyor, işte biz biri hakkında hoş bişey konuşmayınca sonra hemen aklıma geliyor işte kul hakkı nasıl ödüyeceğim, napıcam? o kadar pişman oluyorum ki , ama o şerefsiz insan dışı varlıklar o kadar masum cana kıyıp hiç mi rahatsız olmuyorlar ? O kadar kanın, canın hesabını nasıl verecekler ???! Allah nasip etsin inşAllah diğer hayatımızda onların azabını görelim