kızlar 11 haftamdayım bugün çok fena ağrım var, akıntım yok ama çok berbat adet sancısı gibi sancım var ve belimi sanki ortadan 2ye ayırıyolar. ne yapa bilirim? artı olarak mide bulantımda var 🤦♀️ yardım edin lütfen.
acile gidemem yurtdışındayım, vatandaşı değilim sorun oluyor