Yaademm yok hayır bir iki defa oldu ama planlı gebelikti bekliyordum emindim de ama test sürekli negatif çıkınca anlayamadım da sonra dedim belli ki yerleşme kanaması tamamen bitince yine negatif çıkmıştı sonra özele gidip hemen kan verdim 2 saat sonra çıktı gebelik var 2 gün sonra da sağlık ocağına verdim sağlıklı gebelik mı diye değerim yükselmişti çok şükür şimdi 2 bucuk yaşına geliyor 🥰