Valla onu taktırdığın klinik zaten ücret almamalı çünkü tedavi sürecin ordaymış. Bende taktım iki yıl normal tem retainer takılmadı plak verilmişti 1 hafta kullandım sonra kayboldu birdaha takmadım zaten illaki çıktıktan sonra kayma oluyor benim alt çenemde oldu biraz yamulma tekrar ama sorun edecek kadar değil